anthilias

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Gun - 5 maj 2014 19:11

Det är väll typiskt att när man väl bestämmer sig för att åka och tvätta bilen efter jobbet så

när jag betalar frågar jag om det är någon före. Får svaret nej.

Glad ihågen rattar jag runt bilen och ska köra in till tvättautomaten.

Vad står där tror ni....

Jo en bil parkerad precis utanför tvättautomaten och en kvinna som passagerare. Ingen bakom ratten!!!!

Där sitter jag och väntar och väntar, vad kommer efter ett bra tag.

Jo typiskt en karl.... som inget hade hänt. Kan lova att jag hade sagt en rad vackra ord

som hans fru hörde misstänker jag.

Så typiskt en man en kvinna skulle aldrig komma på en sådan tanke!!! Men jag vill lova att jag ska anamma

den stilen. Få se vad gubbarna säger då!?!

Trött är jag med eftersom jag öppnade så sover jag alltid sämre den natten.

Nu får ni ha en trevlig vecka. För nu ska biet fika:).

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards