anthilias

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Gun - 9 maj 2014 22:33

Nu har det mörknat... i kväll var det ljust länge!!!! Kändes som en riktigt sommarkväll fast det har regnat här.

Jag har lugnat ner mig sedan sist:). Jag är inte långsint. Det har varit dåligt med att sitta vid datorn den här veckan.

Förtår inte Mallis vart min tid har tagit vägen.

Men ju närmare semestern vi kommer desto mer ska vi hinna på jobbet!

Alla våra utvecklingssamtal med våra ansvarsbarn ska fixas, en liten resa som är tradition hos oss

ska vi få in och sommarfesten med barn och föräldrar.

Men samtidigt har vi roligt och det ska man inte glömma.

I morgon blir en spännande dag.....

Då ska jag och ett antal jämnåriga träffas för första gången sedan vi slutade småskolan!

Det ska bli kul och jag undrar så hur ser de ut för det är många som jag inte sett sedan vi slutade skolan.

Vi ska träffas på mitt älskade Panget i Mörtfors:). För mig blir de två helger på raken.

Men det gör mig inget. Nu ska jag sluta och faktiskt krypa ner i sängen.

Jag besöker er någon gång i helgen. Nu får ni ha en trevlig helg och jag ska ta med mig kameran

så jag kan visa lite bilder från träffen.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards