anthilias

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Gun - 15 maj 2014 18:49

När jag kom hem idag såg det mörkt ut på himlen.....

Fort ut kom gräsklipparen och jag körde ett motionspass på 1 timme och igår 2 timmar.

Är lite mör i kroppen kan jag villigt erkänna:). Gräset var nästan 2 dm högt!

Men nu är det klippt och det ser så fint ut, undrar bara hur länge!

Sedan börjar snigeljakten nu... vi har fått de där spanska sniglarna och de är inte få eller.

Man plockar och plockar så man blir galen usch för dem. Undrar

hur långt upp i landet de har kommit?

Vad fint det är annars i trädgården med alla blommor som börjar blomma. Såg nu att syrenerna

är i knopp så jag undrar när de slår ut. Ska gå och plocka en bukett med liljekonvaljer igen.

För vilken i ordningen vet jag inte.

Tänk i morgon är det redan fredag igen och halva maj har gått!!! Vart tar tiden vägen?

Är det bara jag som tycker att dagarna bara rusar fram?

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards