anthilias

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Gun - 19 maj 2014 19:55

Nu är jag hemma efter en liten tripp till Kalmar/Öland.

Åkte i lördags och kom hem nu fram mot kvällen. Resan har varit trevlig men vi kunde

ha haft bättre väder.....Regnat har det gjort!!! Så hela Ölands trippen blev i blött väder

så folktomt Öland är sällan man ser. Vi fikade på Soliden och där var inte många gäster.

Vi gick lite på Kalmars affärsgator och ett besök på Ikea innan bilen gick norr ut.

Grönt och fint har vi det här och när jag kom hem höll jag att få dåndimpen...

gräset har växt och i morgon är det ut  med gräsklipparen igen!!!!!!!

Finns det medel mot att gräsmattan växer för fort att köpa tro??

Jag skulle nog köpa ett par flaskor/burkar:)..

Nu måste jag läsa färdigt min bok för i kväll går personalen igenom

läsbiblioteket och vi som inte är där får vårat sedan.

Tittar in senare till er.

Önskar er alla en trevlig måndagskväll och vecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards