anthilias

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Gun - 22 maj 2014 21:18

Jippi!!!! Vi har så härligt väder med sol och värme.

Hela veckan har varit helt otrolig med bra väder.

Igår var ingen bra dag för min del. Jag vaknade med en enorm huvudvärk

och tog min migränmedicin och körde iväg till jobbet.

Men det gick inte... när barnen började surra så kände jag att nej

jag vänder hem igen. Så hemma igen öppnade jag alla fönster och ytterdörren

på vid gavel och jag sov. Svalt och skönt. På eftermiddagen var det så varmt här uppe

och då gick det inte att vara inne så först provade jag att dra in min badenbaden i syrenhäcken

för svalka  . En stund gick det  men det blev varmt där med. Vi hade 27 grader här.

Tillslut packade jag mitt badtäcke, badfilt, kudden och gick ner till bryggan. Där var det svalt

och skönt och mitt huvud mådde bra mycket bättre där, jag låg på brygga och halvsov under filten

till vågornas kluckande  . Ingen vacker syn kan jag tänka mig... men det struntar jag i för

mitt huvud vart bättre.

Idag har jag varit på jobbet visst lite trött är man efter en sådan dag men det gick bra.

Nu ikväll tog jag fram trimmern och gick loss på alla kanter så gräset yrde!

Vad nöjd man känner sig efteråt när man ser hur fint det blir.

Känner att solen har tagit i mitt ansikte det drar lite. Jag blir lätt brun.

Nej, nu ska jag ta och krypa ner i sängen för i morgon är det fredag och sista dagen att jobba

den här veckan. Tänk nästa vecka jobbar vi måndag och tisdag, onsdag stängningsdag, torsdag röd

dag och klämfredagen har jag tagit ledigt. Vilken underbar vecka!!!!!

Tittar in till er i helgen.

God natt mina vänner!

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards