anthilias

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Gun - 13 juli 2014 22:48

men en kväll på Östra Skälös restaurang är inte fel.

Ligger så vackert nere vid bryggan och man ser havet ut genom fönstren.

Den här kvällen var det några unga grabbar som spelade 50- 60 tals musik.

Mycket folk var det där.

Idag har det varit regnigt här så då tog man sig en tur till panget i Mörtfors.

Oj... det var nästan fullt där och räkmackan var slut för dagen  .

Men men tjejerna fixade en  macka med någon röra på som var jätte god.

Tack tjejer för en jättegod macka.

Som jag skrev överst Visfestival i all ära så har Visfestivalen varit i min lilla stad.

Man kunde se att det var en äldre publik i år med. Annars om åren har det varit

mycket fylla. Men som vanligt har det varit många besökare och folk över allt.

Ibland blir man lite trött......:).

Nu mina vänner blir det lite tv tittande för min del.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards