anthilias

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Gun - 24 juli 2014 23:12

Värmen tycks hålla i sig och med den kommer de ettriga getingarna!

De är så ilskna och flyger överallt och idag fick jag mig ett stick på benet.

Känner av det än.

Man orkar inte så mycket i värmen och här ligger vi på mellan 29 till 31 grader om dagarna.

Man är helt slut och nu vill jag ha svalare. Jag som älskar sol och värme orkar inte med det längre.

Är det åldern tro:)?

Har varit vid mitt älskade Havslätt. Det är jätte fint där och inga getingar än. Havslätt ligger i

Oskarshamn.

    Tog några bilder där ifrån idag. Vid horisonten ligger

Blå jungfrun men det ser man inte på fotonen.


    Rampen som man går på ner till vattnet har mamma And lagt beslag på

med sina nio små barn. Hon vacktar dem!

  Synd att inte detta foto blev så bra. Jag tog det när jag åkte i bilen.

Detta brudpar med prästen står i ena rondellen i Oskarshamn. En kopia från Döderhultarens

skulpturer. Döderhultaren och min farfars pappa (min gamel farfar) var kusiner.

Göran, man ska nog inte slå sig till ro. Porsche kan även de ha, tyvärr!!

C///ést la vie Avec Moi, naturförskola är en förskola som bedriver verksamheten

utomhus.

Nu är klockan ganska mycket kan jag tänka mig. Äppelkakan är klar nu den ska intas i morgon kväll.

Lika varmt är det ännu fast jag har fönstren öppna. Blir inte en rolig natt kan jag tänka mig.

I morgon kväll ska vi gå på Blankaholms gästgiveri. Musik kväll där och det ska bli kul. Tar med mig kameran

och kanske lägger jag ut några kort från kvällen. Vem vet:).

God natt i värmen.

Kram gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards