anthilias

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Gun - 31 juli 2014 23:16

Igår fick vi lite regn på eftermiddagen och även åska. Lite svalare blev det ett tag.

Senare på natten vaknade jag av att det regnade på markisen och jag hörde även åskan igen

men på långt håll. Det höll på ett par timmar. Skönt!!!

Det har märks idag att vi fick regn i natt för luften har varit mycket friskare.

Tänk snart är min semester över och jag har haft 4:a veckors ledighet.

Vart tog de veckorna vägen tro?? En dag på hela min ledighet har det regnat.

Helt otroligt. Undra hur det ska kännas att gå upp tidigt på måndag

nu när jag har lagt om mitt dygn:)!

Men än är det några dagar kvar om man ska räkna helgen.

Vad getingar vi har här och det beror väll på vi haft så varmt väder.

Men de är så ettriga och surrar över allt lika så har vi blindingar som bits ordentligt

vill jag lova. Jag vet inte vilket som är värst.

Nej nu måste jag allt krypa ner i sängen och sova.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards