anthilias

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Gun - 24 augusti 2014 22:34

Jag som lovade att visa vad jag hade handlat för dig Rut men jag orkar inte i kväll..

Var till Linköping i går så det blev sent när jag kom hem. Regn nästan hela tiden och det

var stadsfestival där. Köpte mig ett paraply där... behövligt för jag glömde mitt på Gotland.

Kommer att visa vad jag håller på med lite i slutet av veckan. Just nu går det inte. Kan inte säga varför .

Vädret har varit si och så de senaste dagarna men idag har vi haft en härlig söndag med en sol som har visat sig hela dagen.

Hela dagen har jag hållit på både med att måla dörrkarmar och klippt ner i trädgården. Vilken tid allt tar.

Kan tala om att jag känner mig en aning mör!

Nu får jag allt sluta för i morgon blir en lång dag med APT som avslutning på dagen.

Jag ska även hinna lämna in bilen så den får lite ny olja m m....

God natt kära vänner. Besöker er i morgon.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards