anthilias

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Gun - 26 november 2014 20:56

Ja, det var vad jag fick i går morse när jag körde bilen till jobbet.

Förrädisk halka var det och inga bilrutor att skrapa. Det låg små vatten pölar på biltaket.

Så jag anade inget.

Men när jag  skulle svänga vänster efter jag hade passerat bondgården..

ja då gick bilen rakt fram. Men som tur var hade jag ingen fart och jag blev kvar på vägen

och när jag körde ut på E 22:an var det lika dant där. Halka!!!

Första halkan för i år och flera lär väll komma. Men nu är jag uppmärksam påt:).

Nu börjar jag få upp lite ljusstakar i fönstren och även en stjärna.

Vad mysigt det blir när det lyser. Det behövs i mörkret.

Lill lördag är det också idag och tänk förr var man ute och dansade

på onsdagarna.

I morgon är det sista arbetsdagen för oss... fredag har vi stängningsdag

och utbildning.

Då har även den här veckan gott och en veckare närmare jul är vi.

Vad fort det går, jag hinner inte riktigt med.

Trevlig onsdagskväll på er.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards