anthilias

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Gun - 14 december 2014 21:49

Har nyligen kommit hem efter en biokväll.

Var och såg Gentleman och nja ,så där var den.

Men det är alltid kul att gå på bio tycker jag.

Har möblerat om här i vardagsrummet så jag ska få in min gran.

Alltid samma visa varje år....

Men en gran måste man ha.

Vädret har varit härlig och solen visade sig idag. Stormen gick en

annan väg den här gången så vi märkte inte av den så mycket.

I morgon ska jag åter in till sjukhuset innan jobbet för att ta nya blodprover.

Får besked på fredag hur de ligger och hur mycket som ska sänkas av ena medicinen

och höjas av den andra.

Jag tror och hoppas att mina vitpepparkorn hjälper  ....

För ännu har jag inget märkt.

Besöker er i morgon för nu tänker jag krypa ner i sängen.

Kramen

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards