anthilias

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Gun - 21 december 2014 20:19

                                    Är ni klara med allt inför julen?

             Nja, jag har lite kvar att fixa i morgon och sedan tar jag julledigt!

                                         

Granen står så grann här i stugan och klädd är den med, några dagar för tidigt!

Jag har varit duktig idag:)....

                                    

Årets sista saffranspannkaka har jag gjort. Lite pyssel är det.

                                 

Fick för mig att göra knäckebröd i år. Har aldrig bakat det förut.

                                  

Har gjort en omgång köttbullar.... Och jag gjorde som min idol Ernst gjorde.

Det gick jätte bra..

Sista dagen att jobba i morgon och sedan har även jag julledigt.

Känns skönt. Ska handla lite på Ica Maxi innan jag åker hem. Fasar för alla som ska stå där

och bara prata i vägen för mig och alla andra som bara vill handla.

Får även ta med mig datorn och besöka Telia. Åkte förbi i fredags men jag vägrade stanna.

Jag bara såg vad folk det fanns där....

Men jag inser att något är fel med mitt mobila bredband. Bla. min surfmängd försvinner för fort.

I morgon ska jag baka ett nytt bröd som jag fick receptet på bloggen

Huset bakom lindarna . Alltid kul med nya recept.

Min läkare ringde i fredags och sa att mina prover är nu bra och jag ska

fortsätta att äta samma styrka på medicinerna. En sten föll faktiskt....

Idag har vi haft ganska så kallt här så jag har eldat i min kakelugnen och vilken värme man får.

Nu ska jag fortsätta lite innan jag ska sova.

Kramen gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards