anthilias

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Gun - 23 december 2014 13:21

                                               

Nu är jag strax färdig med allt förutom jansson som jag gör i morgon.

Skinkan är när som helst klar och ska bara griljeras.

Har bakat ett bröd som jag fick receptet ute på bloggen

Huset bakom lindarna. Oh, vad gott var tvungen att provsmaka  .

Misstänker att det kommer att gå åt i morgon.

I kväll blir det uppesittarkväll med Bingolotto och något gått

att äta.

Snart lär gästerna börja komma.

Oj, jag glömde att jag har tomtegröten kvar att göra.. men det går så lätt i ugnen

för där sköter den sig själv.

Avslutar med en bild från Tomten

                                  

även han behöver sig ett bad så här dagn innan jul:).

Nu kommer jag att lägga undan min dator så jag önskar er alla

     En riktigt   GOD JUL

            Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards