anthilias

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Gun - 11 januari 2015 21:08

Fy katten vad det blåste i natt... det smällde och levde nästan hela natten.

Vet inte när jag somnade men sista gången jag tittade på klockan var den halv två.

Jag har en cypress på trappan med belysning i. Cypressen låg på gräsmattan och krukan som

den stod i låg under båten och belysningen for omkring på trappan.

Vilken syn. Men nu är allt återställt.

Vi har även lagat hålet som hackspetten gjorde på huset.

Det visade sig att han hade byggt bo där....... Har aldrig hört att de bygger bo i hus!

Lite stressade som jag var idag så skulle jag lägga över skyddet på bilens framruta

så jag slipper skrapa i morgon bitti och klämmer min tumme i dörren.

Kan tala om att jag har ont och att det dunkar som katten

och nageln är knall blå.

Så jag undrar hur natten ska bli och jag som ska upp i ottan för jag öppnar

redan klockan 06.00 det blir inte kul.

Jag som är så trött:).

Så nu säger jag God natt till er.

Kram gun









Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards