anthilias

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Gun - 20 januari 2015 20:39

Så känns det just nu att dagarna bara rullar på den ena är den andra lik.

Idag har vi haft ovanligt mörkt här hela dagen. Ville inte bli ljust.

Snöblandat regn har också kommit och då får vi hala vägar.

Ingen rolig dag alls!!!!!

Längtar så till att vi ska få vår och tänk när man kan börja få fixa

i trädgården och första koppen kaffe på trappan. Känslan att bara

få sitta där och njuta.....

Men dit är det ett tag till, tyvärr.

Vad ska man göra fram till dess tro:).

Åja, det finns allt saker här att göra varje

dag sneglar jag på min trappa. Men varje gång har

jag en undanflykt. Men jag får väll ta mig i kragen och börja ta

bort all färg i trappan. Färgen släpper lite var som helst. Ett fusk jobb tyvärr.

Ska sedan vaxa den vit. Kommer nog att bli jätte fint.

Eller vad tror ni?

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards