anthilias

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Gun - 27 januari 2015 20:34

Hela dagen har jag känt mig frusen.Har frusit som katten och ont i halsen har jag  med.

Nysit och näsan börjar rinna och det är inte alls roligt! Har ingen lust med att bli sjuk.

Tänkte krypa ner i sängen tidigt och sova bort det om det nu går....

Ska öppna i morgon så klockan ringer tidigt och det är inte min melodi.

Jag är släkt med trötter på mornarna  .

Igår hade vi APT efter jobbet så det blev en lång dag. Jag kom hem sent och det kändes lite segt.

Här håller snön på att försvinna igen för vilken gång i ordningen vet jag inte.

Lite snö kan det allt få var kvar så barnen kan åka pulka i backen.

Vet inte om det är barnen eller vi vuxna som har roligast:)!!!!

Brukar inte skriva något här ute om mitt jobb eftersom någon i min lilla stad

läser och tolkar det på sitt sätt och det blir fel.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards