anthilias

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Gun - 28 februari 2015 14:51

Först fick min dator virus och det var rätt den hade 8045 virus.....

Dom förökade sig snabbt!!!!

Är ännu inte kompis med omställningarna! Den är totalt omvänt för mig.

Jag hade från början nya windows 8:a orginal inställningar men nu är det som 7:an.

Förut hade jag ett fält här nere där jag kunde klicka mig runt ute på internet det

är borta och det saknar jag. Som favoriter som finns högst upp hade jag det nere istället.

Men jag vänjer väll mig med tiden  .

Vad hände sedan undrar ni väll....

Jo i torsdagskväll bröt kräksjukan ut här!

Fy sjutton så tagen man blir. Det går visserligen på jobbet och jag som dagligen

har tagit 10 vitpepparkorn. Men vad hjälpte det!?!

Är på benen idag men inte så tuff!!! Har haft storstädning i badrummet och det luktar

fantastiskt gott av goda rengöringsattiraljer och klorin.

Efteråt kände jag mig matt så visst tar det på krafterna. Men en lugn hemmakväll

så är det nog mera fart på mig i morgon skulle jag tro.

Föresten vem vill besöka mig än:)??? Känner mig satt i karantän!!!

Vilken tur att jag storhandlade innan man däckade och med hem då kom dessa härliga påskliljor

 

Det ena paret står på matbordet i vardagsrummet de andra på köksbordet.

Man blir så glad av dem och man vet att snart finns de ute i trädgården.

Fast idag känns det inte som vår ute det är grått och mulet.

Men, men snart så är den här den efterlängtade våren.

Nu mina vänner ska jag göra en runda hos er och se vad ni gjort.

Kramen på er

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards