anthilias

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Gun - 12 mars 2015 19:44

Vad härligt det är med vårtecken vaje dag...

Dagens vårtecken är att stackmyrorna som håller på att vakna.

Vi var och tittade på en myrstack på förmiddagen med barnen

och vi såg några myror krypa omkring lite stela.

Men när jag skulle till jobbet fick jag skrapa rutan så

nätterna är lite kalla än.

Själv börjar jag bli piggare.... visst hostan är kvar men

den låter inte lika illa längre. Skönt är väll det.

Men jag är enormt trött när kvällen kommer så

fullt frisk är jag väll inte. Men jobbar gör jag:).

I morgon är det fredag igen. Tycker att det nyss var helg.

En helg att vila upp sig får det nog bli för min del.

Hoppas att det blir fint väder med en strålande sol över vårat avlånga land.

Vårkramar till er alla

gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards