anthilias

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Gun - 21 mars 2015 17:43

Det gjorde jag och även många av barnen på förskolan.

 

Barnen på förskolan hade bra koll på varför vi hade olika strumpor på oss.

Att alla är lika värda fast vi är olika!

I morse när jag vaknade så såg det ut så här hos mig

 

inte alls vad man längtar efter.

Men nu är allt borta men vi har det ganska så kylslaget.

Har varit ute en sväng med min kompis och fikat. Hon behövde

luftas lite och det var en trevlig stund.

Plockade lite björkris förut och tänker hänga några vippor i.

Kanske lite tidigt men blev inspirerad av en grupp på facebook:).

I den gruppen är det farlig att vara med i..... vad jag får idèer på

sånt som jag vill göra. Nu går det runt i mitt huvud om kornischer.

Har två gamla kornischer liggandes ute i boden. Färgen på dem är fel för min inredning

men målade äggskalvitt sidenmatt färg då bleve det andra bullar...

Så nu förstår ni nog vad som kommer att hända här snart  .

Nu låter tvättmaskinen och det betyder att tvätten är klar.

Önskar er alla en trevlig lördag.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards