anthilias

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Gun - 27 mars 2015 21:59

Tänk nu är det fredag igen. Vart tog den här veckan vägen tro...

Tycker bara att det går fortare och fortare.

Fick mina provsvar och de var inte ok den här gången.

Pressade igen. Har märkt att jag blivit trött tidigare på kvällen än vanligt

och jag har gått ner i vikt.

Trodde att det skulle fungera nu när min läkare satte till Lio

eftersom jag krävde mer och mer Levaxin. Men tydligen

inte. Har sänkt lite Lio och man får hoppas att det hjälper.

Så nu blir det bara att vänta och se och om två månader blir det

ny provtagnig.

Köpte hem Påskliljor i kruka igen. Blir så vackert på borden.

Ute är det grått och mulet inget vidare vårväder precis.

Än har jag inte fått mailet som jag väntar så på..... personen

i fråga har legat i influensan men de ska komma nu i helgen.

I kväll ska jag komma i säng snart för jag är allt lite trött.

Får se vad jag hittar på i morgon och söndagen är redan vikt

för fotokursen.

Önskar er alla en trevlig fredagskväll och helg.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards