anthilias

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Gun - 8 april 2015 21:13

Vilket härligt väder vi har fått!!!!!

Sol och en härlig värme och nu har jag värdens bästa jobb:).

Jag är ute hela dagarna och nog känns det i ansiktet att solen tar.

Igår kom jag hem ganska så sent och efter jobbet åkte jag

och hämtade först en lyckta som jag köpt på en Facebooks sida

och sedan på ett annat ställe fina ljusstakar att ha på matbordet från samma sida.

Nu väntar jag på fatet jag vann budgivningen på Tradera och med

andra ord har jag köpstopp nu  .

Visserligen är det inga dyra saker men ändå så får det räcka för ett tag.

Ska ta en bild på alltihopa så ni kan få se.

Dagarna går i rasande fart och jag hinner inte med tycker jag.

Än har jag inte fått mailet från ena stället som jag väntar så på... det andra har kommit.

Hoppas få det snart och idag fick vi en ev annan överraskning på jobbet.

Lite förhandling kvar och senast fredag skulle vi få veta. Många, många av våra

barn skulle bli glada om det går igenom! Vad det är berättar jag om vi kan få och

genomföra det.

I morgon blir en tidig dag och jag kommer hem tidigt. Jippi!!! Solstolen ut med

en kopp kaffe. Det ni!

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards