anthilias

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Gun - 12 april 2015 20:52

Ja, så har det varit här idag friska vindar! Vad det har blåst och nu så brinner det i

Verkebäck ordentligt tydligen. Det ligger inte alls långt från mig.

Hoppas bara att de kan släcka branden och det ska tydligen vara bandvagnar där i natt.

Så fort det kan hända.

Idag har jag varit på mitt älskade Mörtfors och fikat.... De öppnade tidigare i år.

 

Tog en en bild ut mot stora rummet.

 

Så gott det var med jordgubbspaj.

Miljön är underbar man blir nostalgisk.

Tog även en bild på mina fynd som jag har inköpt.

 

Lyktan, ljusstakarna och kakfatet som står längst bak.

Jag är nöjd.

Nu har Arne Dahl börjat och den vill jag se.

Önskar er en trevlig söndagkväll.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards