anthilias

Alla inlägg den 29 april 2015

Av Gun - 29 april 2015 20:13

Ja, så är det för mig just nu "att dagarna bara dansar fram" och jag dansar i otakt med dem.

Jag tycker att jag bara far som en tätting hit och dit och ska hinna vara överallt!!

Så det känns bra med en extra ledig dag för mig. Datorn är just nu det minsta jag

sitter vid och allt som har med PsP får stå tillbaka. Tyvärr!!

Plockade in några blommor som jag satt på bordet inne i vardagsrummet  

och vipps så fint det blev.

Idag hade vi hel utedag med matlagning över öppen eld och stormkök.

Kan tala om att det var åtgång på maten  .

Är man ute så smakar maten mycket, mycket bättre!

Har just tvättat kläderna för de luktar inte så gott efteråt.

I morgon är det Valborg. Tror nog att det blir en sväng till

en brasa kanske Blacksta.

Önskar er alla en trevlig Valborg!

Kram gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards