anthilias

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av Gun - 16 maj 2015 17:07

Jag bara njuter av min ledighet. Visst finns det saker som behöver göras och görs. Men

ändå så är det hur härligt som helst att få vara ledig.

Så här fint är det just nu på mitt vardagsrumsbord och vad gott liljekonvaljerna doftar

 

och på mitt köksbord står denna bukett och luktar gott

 

Tänk att liljekonvaljerna och syrenerna blommar här redan.

Även min pärlbuske blommar i ena landet

 

Det är så fint nu när man kommer ut om dagarna men ack så fort det går över.

Inne i mitt sovrum blommar Mårbacka så vackert.

 

Bilden blev lite mörk ser jag...

Har ny bil nu förtiden

 

Moped med tak med andra ord  .

Hu, vad liten den är att köra på landsvägen. Den säkert bra för en

äldre som liten stadsbil.

Saknar så min kära bil men jag är tacksam som får låna en bil när jag lämnar in min för reparation.

Nu ska jag allt ta mig en kopp kaffe och njuta lite. Börjar mörkna på här så vi får se vad som vankas..

Kanske ett besök av Tor vem vet.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards