anthilias

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Gun - 20 maj 2015 19:22

Idag har barnen haft resfeber... vilket surr det har varit inför morgondagen.

Flesta frågorna har faktiskt varit, vilken mat ska du ha med dig?

Tänk vi får ha med oss egen matsäck och bulle/kaka är ok att få ta med  .

Ni kan bara tänka er hur vi har haft det idag.

Men vi ser alla fram mot morgondagen då vi äntligen får åka till

Astrid Lindrens Värld!!!

Vilken upplevelse. Kameran är nerpackad och likaså är maten fixad.

För min del blir det Rostbiff och bönsallad med grov tapenade och så

har jag bakat Cecces Picknickkaka

 

ska bjuda kollegorna och föräldrarna på den till fikat.

Lite frukt är också med.

Nu håller vi tummarna att vi får fint väder! För här har vädret inte vart det bästa

de senaste dagarna. Regn åter regn.

Ser att det blir en sväng med gräsklipparen en av de närmaste dagarna.

För grästet växer:).

Våra syrener blommar och det luktar så gott när man öppnar ytterdörren.

 

Satt några framför kakelugnen.

Nu ska jag fixa till resten inför morgondagen och sedan tidigt i säng för i

morgon blir det en lång, rolig och spännande dag för oss.

Kramen gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards