anthilias

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Gun - 4 november 2015 20:22

Tänk nu har vi kommit in i november månad och har

ännu kvar det härliga höstvädret....

Men visst så blir det mörkare allt tidigare om dagarna.

Mörkt här redan vid 17.00 tiden.

Det har varit något hela tiden och när jag kommit hem har det varit sent

och orken att blogga har inte varit stor:).

Blev jätte snopen att jag vann på Tradera. Jag var den enda som lade ett bud

och jag fick det för utgångsbudet.

Ville ha ett syskrin och har tittat flera gånger på Tradera men priserna har blivit

allt för dyra i mitt tycke och har inte varit säker på hur det skulle se ut.

Tills nu....

 

När jag såg detta så visste jag vad jag ville ha  .

Inte trodde jag att jag skulle få det. Men så blev det och glad blev jag.

Ska plocka i min saker så jag får allt på sin plats.

I kväll har vi Modus och det kan man inte missa.

Vi har ett varuhus som heter Karlssons här och de brukar rea ut julsaker från förra

året till vrakpriser och så i år med.

Köpte en markslöjd utomhusslinga för 40 kr och en fin bricka till att ha ljus eller bullar på för

10 kr hade kostat 130 kr och lite smått och gott. Rena julaftonen för en smålänning...

 

Nu får det bli tv:n för min del och sedan sängen för i morgon blir en tidig dag.

Kramar gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards