anthilias

Alla inlägg den 23 november 2015

Av Gun - 23 november 2015 20:30

Nu har jag varit ute på vift  och besökt Malmö.

Åkte tidigt i fredags morse med bilen till Nässjö där

tåget gick från till Malmö. Ni ska veta att jag var glad att det blev tåget och inte bilen

med tanke på vilket väder det kom att bli

.  

När man åker söder ut var det fint väder.

 

Slotts staden i Malmö var målet.

Stod och tittade ut och tänkte jaha, så är det att bo i storstaden

lampor, bilar och massor med ljud.

 

På lördagen blev det en fika när vi var ute och gick.

Kaka på kaka heter stället och man får lite dansk nostalgi där.

Kvällen såg ut så här.....

 

snön vräkte ner....

mest modd inne i staden men ändå.

Idag när tåget gick igenom skåne såg det ut så här fint

efter vägen

 

mycket snö kunde man se. Här hemma är det nu kallt minus

5-6 grader, tyst och mörkt:). Men vi har ingen snö tack och lov!

Helgen har gott i rasande fart och i morgon har vi stängningsdag

med utbildning hela dagen och onsdag har jag fackutbildning.

Blir för mig lite väl mycket sittande är inte van vid det.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards