anthilias

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Gun - 4 februari 2016 19:00

I måndagskväll var det snömodd på vägen när jag åkte hem

och i tisdagsmorse var E 22:an genom länet glashal!

Jag kan intyga att det var halt.... med många avåkningar som följd.

Men jag kom till jobbet med lite längre restid än vanligt.

Resten av veckan har vi haft plusgrader med någon snöflinga

som dalat ner.

I går när jag kom hem tidigt så sken solen och fåglaran kvittrade

och jag bara kände att nu ska första fikan bli av på verandan för i år:)!

 

Mysigt att sitta där och njuta och katten Fia(grannens katt) går förbi

och ser belåten ut att få sällskap.

Förra måndagen när jag kom hem tyckte jag att det var väl kallt i hallen men

tänkte inte mer på det än att det beror väll på att husen hinner inte med... ena dagen varmt nästa kallt.

Tisdagen var lika dant kallt när jag kom hem och jag drog upp ännu mer på elementet utan att något

hände!!!!

Det visade sig att elementet hade gott. Så nu sitter ett nytt element uppsatt

 

av mig! Bra karl reder sig själv eller vad de säger  .

Nu var det bara att sätta upp det i konsolerna och kontakten i uttaget.

Så varmt och skönt det är nu när jag kommer hem.

Tänk i morgon är det fredag igen och en ny helg väntar.

Vad fort det går och nästa helg är dett Alla Hjärtansdag.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards