anthilias

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Gun - 10 februari 2016 19:14

Dagarna rullar på här och redan har vi onsdagskväll.

Vi har haft varierande väder med sol och regn.

Ingen snö tack och lov... men än kan det komma mer snö för vi

är bara i februari månad.

Har börjat med att plantera om mina blommor

 

det tar sin lilla tid att gå igenom dem alla.

Har kanske gjort halvvägs. Genast ser de så mycket piggare ut mina

kära krukväxter:).

Behövligt med andra ord.

Var och frågade vad det skulle kosta att hyra den speciella slipmaskinen.

500 kr för en helg, inte så farligt tycker jag. Men när männen som jobbade

där fattade att det var jag som skulle utföra jobbet var deras min betalbar:):).

Vi får väll se hur det går, annars får jag väll flirta lite med "T" så att han hjälper mig.

När allt är färdigt kommer det att bli jätte fint och jag kommer troligtvis

bara lacka trappan och sedan tänkte jag ha gråa  trappstegsmattor.

Bilder kommer när allt är klart.

I morgon är det tidigt och jag har en halv timma kvar att ta ut så

med andra ord kommer jag hem ännu tidigare:). Gillas!!

På fredag får jag börja en timme tidigare för vi har planering halva dagen.

Nu tänker jag faktiskt mysa och bara slappa i soffan framför tv:n.

Kram gun 



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards