anthilias

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Gun - 11 februari 2016 19:32

Äntligen hade jag fått tid att hänga med på leken hos Bosse.

När jag nu satt mig för att börja så trodde jag att kära Bosse hade stoppat den!!!

Men som tur var hade han inte gjort det.

Så nu börjar vi,

 

dessa orangea konstgjorda bär finns i en av mina krukor.

 

Torkade aprikoser är gott och i den fina färgen.

 

En av mina sommarblusar och vet du Bosse att orange blir fint till

solbrännan.

 

Så till dessa saker som jag verkligen älskar just nu:).

Fin orange färg på både varmluftpistolen och slippappren.

Hittade lite utomhus också...

 

Snöpinnen orange och fin står här

och här kan man tanka under orange flaggor

 

och i bilen hittade jag knappen till varningsblinkersen

som också var orange

 

Så det blev lite orange från mig med.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards