anthilias

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Gun - 18 februari 2016 19:15

Jaha, redan torsdags kväll.

Dagarna bara far fram här tycker jag... nyss var det måndag och nu är det fredag i morgon.

Vädret har varit omväxlande här

 

I onsdag hade vi härligt väder med minus grader och en strålande sol.

så vi lovade barnen att gå till pulkabacken och ta med oss stormköket

för att koka korv.

 

Kan lova att det smakade gott:).

Poppulärt!!

Idag när jag skulle till jobbet var det mindre kul att köra

 

så  såg det ut. Det hade snöat under natten och inga minusgrader så

det var moddigt värre....

Eftersom våren klev ett steg bakåt så fick jag väll fixa min egen vår här hemma

 

Tänk när påskliljorn börjar blomma....

Det var lite vad som hänt här i veckan

med långa dagar och en kväll med APT så hinner man inte mycket mer.

Önskar er alla en trevlig kväll.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards