anthilias

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Gun - 28 februari 2016 19:27

Har varit ute och luftat mig  och besökt Halland.

En härlig resa med ett härligt vårväder!

 

Man ser att man är på väg söder ut platt, platt åter platt landskap.

  

Detta fick jag se


Snödroppar!!!!!!!!!

Vad de blommade och vad jag längtar att få hitta dem i mina rabatter.

Ett besök på mitt favorit cafè gick inte att missa

   

personerna på första bilden är inte med i mitt sällskap.

En helg i trevligt sällkap går som alla vet fort....

Resan hem gick lika bra om när vi for.

Stannade och åt i Vrigsta där man vet att maten är bra och god.

 

 

Röding blev  mitt val och gott var det.

I morgon är det åter en ny arbetsvecka och jag öppnar  .

Inte det roligaste jag vet men jag kommer ju hem tidigt.

Får se om jag orkar besöka er i kväll annars blir det i morgon.

Tack "F" & "S" för en trevlig stund.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards