anthilias

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Gun - 1 mars 2016 19:11

Fick en kommentar i mitt förra inlägg om att jag skulle gå

in och kolla i bloggen Huset bakom lindarna att jag var en av de glada som vunnit

Femöringskottar.....

 

Så här ser blomman ut och bilden är lånad från nätet!

 

Kottarna som ska sättas i en kruka och sedan hoppas jag att jag har samma

tur som min mamma hade en gång i tiden med blomman.

Spännande och tack Elvy!

Igår när jag kom hem var jag ute i trädgården och vet ni vad jag sååååååååg

jo detta,

 

ser ni mina fina snödroppar som står i knopp!!!

Men nu rycktas det om att snö är på väg!?!

I flera dagar dessutom. Inte kul nu när vi har vår aningar här

om dagarna fast nätterna är kalla med minusgrader.

I kväll ska jag se Badhotellet på fyran går inte att missa.

Kramar gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards