anthilias

Alla inlägg under april 2016

Av Gun - 3 april 2016 20:05

 

Så härligt att upptäcka vitsippor!!!!

Nu som först börjar mörkret falla och tänk det var inte länge sedan

som vi hade mörkt vid 18.00 tiden. Vad fort det går

och man vill bara ta till vara och hålla kvar den här underbara tiden.

Vi har haft varmt här även om inte solen har visat sig idag.

Helgen har gått som vanligt fort och jag har hjälpt till med att flytta

tillbaka möbler. Min kompis har lagt golv i sitt hus och hon har gott om möbler:)!

Annars har jag grundat mitt ena fönsterskydd. Vilken tid det tar!!!!

Köpte kvistlack som var vit och vad bra det var. Har stått vid  köksbordet och målat

och sneglat på kökssoffan som är trären. Tänk er den vit:)...

Vi får se.

Tog en liten runda förut för att få frisk luft och det kändes som jag behövde det

för målar och lacknafta lukten kändes lite tung i mitt huvud.

Nu börjar båtfolket att få i sina båtar

 

ser ni båten som är på ingång i viken. De har nog säkert haft en toppen dag.

Lite avis:).

Ska se Springfloden innan jag kryper ner i sängen.

Önskar er alla en trevlig vårvecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards