anthilias

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Gun - 6 november 2016 18:36

Denna helg har det först regnat och sent i natt kom det även snö i regnet.

Idag har det snöat och lite har fastnat men det har varit blött.

 

Trist väder.....

Men jag har bakat saffransbullar idag och det har varit så

skönt att vara inomhus.

 

Hittade ett nytt recept och de var jättegoda. Bakade på smör....

Gjorde även en ny sorts pannacotta med grekisk yoghurt och vanilj.

Blev frisk smak och inte så fet och jolmig som det kan bli när man endast

har grädde.

 

Nu i kväll blev det tidigt mörkt ute. Så man får mysa med tända ljus.

Blåser gör det med här. Undrar hur vägarna kommer att vara i morgon?!?

Tur att jag börjar sent och att mina vinterdäck är på.

Kram gun

  


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards