anthilias

Alla inlägg den 1 januari 2017

Av Gun - 1 januari 2017 18:25

                                                  
     

Första dagen på det nya året 2017 och lite nyfiken på vad som kan hända under detta år...

Jag har inte gett några nyårslöften, för jag kan ändå inte hålla dem:).

Åt och drack gott igår kväll, oxfilè med potatis, goda såser och med ett gott rött vin till.

Man mådde som en prins efteråt.....

Vid tolvslaget så färgades himlen av alla raketer som fyrades av i området där jag bor.

Idag har det varit lugnt här för vädret har inte varit något vidare.

Regn mellan varven och 9 plusgrader och till veckan väntas kallare väder.

Nu behöver vi ingen snö eftersom den inte kom till julen.

Idag åkte julgranen ut och alla tomtarna kröp tillbaka ner i sina lådor.

Så rent och fräscht det känns.

Kram gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards