anthilias

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Gun - 5 februari 2017 18:34

 Tänk att Januari månad är slut..... Vad fort det gick och även om vi haft lite si och så

här i helgen med vädret så känns det ändå lite närmare våren:).

Veckan min blev lång, åkte tidigt på mornarna och kom hem sent på kvällarna.

Det har varit något hela tiden, i onsdags fick vi ett ryck och åkte till Tindered

för en fika efter jobbet för att koppla av.

Tindered blev en besvikelse och det har mist sin glans..

 

Vi beställde  köttbullemacka med dricka och nyponsoppa med grädde och skorpor.

Köttbullemackan bestod av gott danskt bröd med "hela köttbullar" och en rödbetssallad som

saknade majonäs det det var något tunt som band ihop rödbetorna.... tort och tråkigt då köttbullarna var smaklösa. Nyponsoppan kom in i ett glas med grädde på och två små "saffransskorpor" till!?!

Hade väl inte tänkt mig saffransskorpor till nyponsoppan....

Men så blev fredagskvällen desto trevligare när vi gick på Open Stage på Stadt här i staden

Maten var god

 

Jag åt caesersallad som ni ser. Supergod!!

Kvällen var trevlig och musiken på topp. En av våra banker delade ut ett pris till dem på 164.000 kr.

Tycker det är kul när man uppmuntar eldsjälar.

 

Här är eldsjälarna. Alla som sjöng var jätteduktiga och vi fortsatte kvällen på Saharas med våra vänner

Tonny och Stefan.

Med andra ord kom jag hem sent efter en lyckad kväll

och resten av helgen har varit lugn:).

Jag har bakat lite bullar idag och varit ute på långpromenad.

Kram gun







Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards