anthilias

Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Gun - 12 februari 2017 16:21

Här har det varit bistert kallt om dagarna. Kylan har krypit in under huden och med blåsten

känns det ännu kallare.

Men nu väntas det plusgrader till veckan... Jippi!!!

Lite snö fick vi i veckan, ett par cm men varför nu?? Jag som hade börjat leta efter

snödroppar:).

I fredags efter jobbet tog vi en sväng till Vimmerby och avslutade med After work på

Åbro. Oj, vad mat man fick !

Det var fläskfilè med pommes och berne sås och ett glas rött.

Jag kunde inte äta upp allt, man blev proppmätt och vinet hoppade jag över.

Sedan bjöd de på kaffe i fina gamla kannor och blev kannan för kall så byttes

den direkt ut mot en ny. Till kaffet kom det också  in en stor ask full med skumhjärtan.

Det som blev över fick  man ta med sig hem av hjärtanen..... Inte illa för gottegrisar.

 

Här är en av barerna.

 

Visst ser det fint ut här?

Tala om service!! Där har många något att lära sig och ta efter. Kunden i centrum fullt ut.

Annars har det inte hänt så mycket här.

Kram gun 

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards