anthilias

Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Gun - 26 februari 2017 19:09

Här har vi haft sportlov där jag bor. Vädret har varit fint med sol och snön

har lyst med sin frånvaro:)...

Det tackar man för! Men några av mina kollegor har legat däckade i feber,

inte kul och man bara hoppas att man klarar sig.

I torsdags när vi var ute på gården med barnen så säger ett av barnen

vad är det som sitter där?

Vi går fram och tittar och oj,

 

ser ni fjärilen!!!!!!!

Vad glad man blev men samtidigt tänker man, kommer du lilla att klara dig?

Men bara känlan och vetskapen att snart så är våren här!!!

Efter lunchen sa jag "Hej då" till alla för att åka rakt över landet lite snett neråt till

Falkenberg. Där jag har varit ett par dagar. Vädret har varit blandat med sol, snö och regn.

Men ändå har det varit skönt och vi har varit ute mycket.

 

Här är vi ute på en av våra promenader.

 

Missa fikat på Stålboms går inte för sig:).... Ett mysigt fik som jag gillar.

Så såg jag dessa när vi var ute och gick

 

Snödroppar!!!! Vad glad man blir när man ser de små blommorna.

Nu går min tvättmaskin för fullt här och i morgon är det åter en ny arbetsvecka som

bla ska innehålla ett besök hos doktorn i morgon  .

Håll tummarna att doktorn är nöjd.... men det tror inte jag!

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards