anthilias

Alla inlägg den 19 mars 2017

Av Gun - 19 mars 2017 19:32

Vilket härligt väder vi har haft här.....

och idag åkte första tvätten ut för i år.

 

Oh, vad gott den luktade.

Tänk att för lite mer än en vecka sedan hade vi snö och man fick skotta.... nu vår väder!

Det gillar jag:).

I veckan hade vi även årets första utedag med matlagning.

 

Pannkakor som vi lagade till på vår muurikka  och som serverades med vispad grädde och hallonsylt.

Tala om nöjda barn:).

Har väl skrivit det förut men kan kriva det en gång till "att jag har världens bästa jobb"!!!

Tänk vilken lyx att få vara ute i skogen om dagarna!

Har försökt att ladda upp ett videoklipp men får det inte att fungera... synd

 

Här är en bild som jag också tog men vet inte om ni kan se att det är fullt med stackmyror

som har vaknat till. Vilken fart det var där och jag som inte gillar dessa djur var tvungen att fånga dem

på film  .

Har sett så fina plåttuppar på nätaffärer men det har varit fantasi priser...... inte alls min kassa!

Tills jag gick på Karlssons här om dagen och där stod han tuppen så fin och till mitt pris

så han fick följa med mig hem och nu står han så vackert på mitt matsalsbord

 

visst är han fin:)?

Den här veckan kommer att bli intensiv med allt jag ska hinna med....

Först av allt står det Ring Folksam, tur att jag har drulle!!!

Sedan måste jag fixa mig glasögon för mina gick sönder idag.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards