anthilias

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Gun - 26 mars 2017 20:17

Då har vi fått sommartid.... och visst märker man skillnaden.

 

Tog den här bilden för en liten stund sedan och då hade ännu inte mörkret kommit.

Skönt!!

 

Fixade även till lite blommor på ena bordet. Ska byta ut vaxduken tänkte jag, har ny som ska klippas till.

Glömde att ta en bild på när jag stod ute och gräddade våfflor. Så skönt att slippa oset inomhus och

det smakar godare ute i solen. Vi har haft strålande sol och många, många plusgrader.

Så idag tvättade jag mina vinter jackor och nu är de förpassade längst in i klädkammaren

och nu hänger det vårjackor framme i stället.

Hur det gick med Folksam och mina glasögon?!? Jo, jag hade en sådan tur att killen i affären hittade skalmar

som passade till mina glasögon och det kostade mig bara 200 kr. Jippi för en smålänning:):)!!  Fasade för

att behöva köpa nya i panik för många, många flera tusenlappar...

Nu väntar en ny vecka med nya äventyr på jobbet med barnen. En vecka som kommer att vara

bra mycket lugnare än förra veckan. Känns skönt.

Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram gun



  

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards