anthilias

Alla inlägg den 2 april 2017

Av Gun - 2 april 2017 21:09

Vilket underbart väder vi har här....

Titta vad jag plockade i veckan,

 

Tussilagon och även

 

Blåsippor och

 

vitsippor....

Man får verkligen glädjefnatt när man ser vårens första blommor.

Nu kommer tiden man inte vill vara inomhus utan bara vara ute.

Idag öppnade jag ytterdörren för fullt och bara njöt av att få in vårluften:).

Så härligt!!!!!!!!!

Även idag blev det fika utomhus och våfflor som jag gräddade ute, tänk vad skönt

att slippa oset inomhus.

 

Faktiskt så smakar det så mycket bättre utomhus i solen.

I morgon ska jag först till min doktor och ta nya prover...

hon var inte nöjd med förra provsvaren utan jag fick ändra min medicinering.

Hoppas, hoppas proverna ligger bättre den här gången.

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards