anthilias

Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Gun - 7 maj 2017 20:30

Veckan som varit  var kort och intensiv. Tisdag utbildning och resten av dagarna på jobbet.

I fredags slutade jag tidigt och då drog jag upp till Ikea i Linköping med släpkärran för att inhandla mig

ett trädgårdsbord. Det gamla fick jag slänga för det hade gjort sitt. Köpte det 1986 så trotts allt hade

det några år på nacken:).  Handlade nya köksstolar med. De gamla äppletstolarna är så hårda att sitta

på så nu slog jag ändå till när jag var där. Tur hade jag med för de jag hade sett ut kostade 525 kr styck

och när jag kom var det erbjudande 375 kr styck. Det tackar och bockar en smålänning för!

Före i mitt kök med de gamla stolarna,

 

ljuset i fönstret blev lite dumt...

med de nya stolarna blev det så här,

 

så ljust det blev...... och jag är nöjd och sitter så skönt på dem!  Lätta att sätta ihop var de med. Nu i sommar ska

jag bara måla kökssoffan med vintage kalkfärg. Kommer att bli fint.

Igår hade vi härligt väder och det blommar så härligt nu,

 

körsbärsblommorna är så vackra och gräsklipparen går för fullt här.

Även denna helg har man njutit av en rabarberpaj,

 

så gott... med rabarber, hallon, mandelspån och vit choklad i.

Nu ska jag hoppa in i duschen och se serien på ettan innan jag ska sova.

Kramen gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards