anthilias

Alla inlägg den 28 augusti 2017

Av Gun - 28 augusti 2017 21:06

I går var det verkligen regnande här.... nästan hela dagen och mörkt var det med.

Trist, men man fick lite gjort inomhus. Jag har en gammal kornisch som har legat ute i förrådet

och har inte kunnat bestämma mig vad jag skulle göra med den, tills jag såg i en inredningstidning

vad dom hade gjort och även på grupper på facebook har jag sett dom göra liknande.

Så nu har jag satt på ett ljusband på insidan av kornischen och det kommer att lysa upp förnstret nu

i höstmörkret.

 

Är nog svårt att se hur det igentligen blir men jag ska ta en bild på den när jag har satt upp kornischen i fönstret.

Eftersom det var söndag så bakades det en äppelkaka så enkel men så naggande god.

 

Idag blev der en lång dag på jobbet som avslutades med APT (arbetsplatsträff). Vi pratade om vår flytt till Gertrudsvik vad som ska med och vad som ska stanna i huset. Det är så mycket men ändå kommer vi missa en del. Alla är vi eld och lågor inför flytten och vi tycker att dagarna segar sig fram:).

Nu strax ska jag gå och sova för i morgon öppnar jag. Besöker er i morgon.

Kramar gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards