anthilias

Alla inlägg den 18 mars 2018

Av Gun - 18 mars 2018 20:11

Solen har strålat från himlen idag... och oj vad folk hittade ut idag.

Har varit ute och gott på riktiga långpromenader i solen så härligt och man får en riktigt

vårlängtan nu.

 

Detta träd kör jag förbi varje dag på min väg till jobbet och varje gång så farsineras av det. Tycker det är så fint.

 

I fredagskväll var jag på bio och såg Tårtgeneralen. En rolig film som är värd att ses. Efteråt var jag som vanligt hungrig

och till slut enades vi att dit går vi.... ja, vad ska man säga efter ca en och en halv timma mådde vi inte så bra!

Den natten och dagen efter var inte kul.... fy så dåliga vi blev och vi åkte antagligen på matförgiftning.

Så inte undra på att man njutit idag av sol och god mat:).

 

Det som göms i snö kommer upp i tö....

Nu kommer dom fram igen mina snödroppar under snön som kom och lade sig som ett täcke över dom för ett par veckor sedan. Idag hade man verkligen vårlängtan.

Kram gun

sedan.

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards