anthilias

Alla inlägg den 2 april 2018

Av Gun - 2 april 2018 17:30

Skärtorsdagen bjöd på en överraskning från vår chef. På eftermiddagen kom en taxi med blommor till oss alla.

 

Vilken härlig blombukett med tulpaner som stod i en vas... Tack än en gång T-P för omtanken.

Kvällen bjöd på ännu en överraskning när man skulle i väg till Blåkulla:)...

 

Vet inte vad som hände med gps:en?!? Men galet gick det...

Har varit på Öland nu i helgen kallt och lite blåsigt men ändå kul att komma iväg på lite..

Konstrundan var kul att besöka och jag fastnade för gamla foton från förr.

 

Undrar så hur dom hade det då?

 

Visst är det en fin tupp gjord av björkris som står på Borgholmstorg?? Kunde inte låta bli att ta ett kort på den.

Igår gjorde jag Påsktårtan som hade strykande åtgång...

 

Glömde att fota den innan vi började äta av den men "lite" blev det över som har gått åt idag:).

Idag har vi haft strålande sol så kaffekorgen fylldes snabbt av fika och ut på promenad.

Gick i mitt älskade Mörtfors och fikade gjorde vi i Basarkullen med vy över forsen

 

så underbart och så vackert är det där och nu går vi mot en underbar årstid...

  

Dom första snödropparna i ett litet glas på köksbordet ger en längtan efter våren...

Det var lite från mig och min Påsk. I morgon är det åter en ny arbetsvecka.

Kram gun



Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards