anthilias

Alla inlägg den 22 april 2018

Av Gun - 22 april 2018 19:14

Vilket väder som vi haft rena försommarvärmen och ena dagen hade vi 27 grader...

Sol och ljumma vindar och vad det slår ut i naturen då.

 

Fänrikshjärtana har bara exploderat.

 

Tänk snart kan man ta årets första dopp! Den här lilla stranden finns nedanför mitt jobb och där kommer jag att vara på min rast i böljan den blå. Lyxigt!!!

 

Huset längst bort, där jobbar jag. En härlig miljö med havet, sjön (Maren) och skogen kring knutarna. En gång i tiden var det här

ett mentalsjukhus och i första huset var det en manlig avdelning och i det hus jag jobbar i var för kvinnorna.

Dom har rivit en del hus här och vissa är omgjorda till lägenheter och det är populärt att bo här ute.

Finns nog många öden här ute skulle jag tro och det finns böker skrivna om Sankta Gertrud som det hette då.

Nojan kvarstår... när jag ska parkera bilen!

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards