anthilias

Alla inlägg den 12 augusti 2018

Av Gun - 12 augusti 2018 19:37

Nog var det lite motigt att gå upp på mornarna   , men samtidigt är det skönt att komma tillbaka

till vardagen igen.

Lika varmt har vi haft i veckan inte under 30 grader någon dag. Men i fredags blev det en tidig dag för min del.

Klockan 03,45 flög jag ur sängen av att det small och hela rummet blev gult.... vilket åskväder vi fick. Det blev totalt mörkt samtidigt som solen gick upp så lyste himlen upp av alla blixtar. Ett ovanligt fenomen. Dom sa att det var tropiskt oväder.

Det blev en lång morgon för mig, där jag satt vid köksbordet och väntade på att klockan skulle gå så jag kunde åka till jobbet.  Men jag kan lova att jag var inte så tuff när det ven av blixtar och det small som bara den! Synd att jag inte tog några bilder med mobilen.... idag har vi haft bra mycket svalare väder och det har känts skönt.

I går kväll skulle vi åka till Gnagaredalen där det skulle vara musik, grillbuffè m.m Men när vi kom dit så fanns inte en kotte där. Undrar hur min kompis läser.......

Har även hunnit med att lägga in världens godaste gurkor,

 

 

i morgon ska dom läggas på burkar. Jätte goda. Blev en bulldeg med när jag ändå var på gång

 

så gott att ha i frysen:). Fortsätter med min nyfikenhet på "A":s historia och leverne.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards