anthilias

Alla inlägg den 30 september 2018

Av Gun - 30 september 2018 19:34

Efter tio år tillsammans har vi gått skilda vägar och  du rullar vidare utan mig bakom ratten.

Någon annan i troligen ett östatland kommer att få bli din vän.. många fina mil har vi rullat fram

tillsammans men nu var det daggs för mig att byta kompis,

 

här är min nya kompis som ska ta mig på mina äventyr...

Första resan tillsammans gick i fredagskväll till Vimmerby på Italienskafton.

 

Fullsatt och jätte god mat med härlig musik till.

 

Här har kockskolan hållit till i gamla saluhallen och i lördags var det loppis där då kockutbildningen ska vara på gymnasiet nu. Vi gick dit och tala om att det var folk där och ganska så utplockat. Jag hittade 3 olika linnedukar i olika storlekar 30 kr var priset för dom.

 

Här ligger den ena duken på bordet och kanske sista blommorna från trädgården. Bilden blev lite suddig.

Och idag fälldes äntligen eken och det var nog i sista minuterna för den var totalt upprutten och troligen

en grävling som har bökat runt den så rötterna var av.

 

Skönt att den äntligen är borta. Mår bättre men hostan finns kvar och den låter inte ok. På fredag

är sista dagen med all medicin och låter det lika illa då får jag ringa till doktorn och höra om jag trotts allt kanske

ska ha penicillin. 

Kram gun





Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards