anthilias

Alla inlägg den 8 oktober 2018

Av Gun - 8 oktober 2018 18:26

Det har redan börjat skymma och kallt är det ute. Hösten kom fort men tydligen ska vi få

upp mot 20 grader varmt i slutet av veckan. Härligt om det nu stämmer.

I lördags firade Vimmerby stadshotell 150 år med visning och tårta.

 

Här var tydligen en gång i tiden dansgolvet. Vilken miljö!

 

Här fikas det för fullt när det är gratis för en äkta smålänning:). Personerna är okända för mig.

 

Nog slank det allt ner en tårtbit för mig med.....

Igår söndag kom grillen fram när man hade varit ute och fixat i trädgården och även fått hjälp med lite inomhus,

sådant jag inte kan ge mig på.

 

Det smakade gott vill jag lova och till efterrätt blev det lingonpäron med kanelgrädde.

 

Så gott det var...... Sedan satt man i soffan och bara päste framför tv:n.  Är fortfarande nöjd med min bil och i morgon

blir min andra tankning! Lite skillnad mot min förra där jag fick tanka varje vecka. Blir ca två tankningar per månad och

jag säger Jippi!!!

Kram gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards